Jump to content

Essai Zero Motorcycles (Motos Électriques)


Onip

Recommended Posts

On en parlait, sur Facebook, et on s'est inscrit pour faire des essais de moto Zero.

 

Si ça vous tente d'en essayer, veuillez vous inscrire sur leur site. Je crois que plus qu'il y en aura, plus ce sera facile d'en organiser...

 

http://www.zeromotorcycles.com/qc/zero-ds-demo?model=dsr'>http://www.zeromotorcycles.com/qc/zero-ds-demo?model=dsr

 

http://www.zeromotorcycles.com/qc/

Édité par Onip
Link to comment
Partager sur d'autres sites

Juste comme ça, le ministre des transports, m. Poeti, a annoncé il y a deux semaines que les motos électriques auront aussi droit à des incitatifs gouvernementaux, probablement l'année prochaine. À suivre.

  • J'aime 2
Link to comment
Partager sur d'autres sites

C'est drôlement intéressant mais encore une fois c'est l'autonomie et le prix qui stop l’enthousiasme! La FX avec la plus grosse batterie a une autonomie de plus ou moins 100km et se détail tout de même à $14K... outch zunhappy

  • J'aime 1
Link to comment
Partager sur d'autres sites

Je viens d'avoir une réponse qui a tout l'air d'être automatisée.

 

Hi Philippe,

 

Thank you for contacting us with your interest in Zero Motorcycles.

 

I see that you would like to demo a ZERO DSR; ZERO DS. Demo rides for the 2016 Models will be available in mid December as dealers receive the new bikes. I highly encourage demos. It really is the only way to fully understand why there is so much excitement surrounding our motorcycles.

 

 

Call or email so I can schedule your demo and answer questions you may have about the new 2016 Zero Motorcycles.

 

 

Best regards,

 

Jonathan Robello

Zero Motorcycles, Inc.

Inside Sales

 

 

 

Un essai au mois de Décembre... Ça vous dirait?

Link to comment
Partager sur d'autres sites

J'penses plus qu'ils vont prendre les rendez-vous à partir de décembre pour les démo Rides :-S

Link to comment
Partager sur d'autres sites

Ma reponse etait un peu differente... Mi decembre? Est-ce que les motos electriques beneficient d'une examption pour les pneus d'hiver? :)

 

Hi Frederick,

 

Thank you for contacting us with your interest in Zero Motorcycles.

 

I see that you would like to demo a ZERO DS. The closest dealer with that bike is:

Les Enterprises Denis Boisvert

(819) 565-1376

294 Rue Queen

Sherbrooke, QC J1M 1K6

They are far from you. But if you plan on being in the area let me know and I'll arrange for you to get a test ride.

 

Demo rides for the 2016 Models will be available in mid December as dealers receive the new bikes. I highly encourage demos. It really is the only way to fully understand why there is so much excitement surrounding our motorcycles.

 

 

Call or email so I can schedule your demo and answer questions you may have about the new 2016 Zero Motorcycles.

Édité par palica
  • J'aime 1
Link to comment
Partager sur d'autres sites

Here's mine :

 

 

Thank you for contacting us with your interest in Zero Motorcycles.

 

I see that you would like to demo a ZERO DSR; ZERO DS; ZERO FX. I have a dealer near you who has a 2015 Zero S available to demo.

 

Demo rides for the 2016 Models will be available in mid December as dealers receive the new bikes. For you, we may have to wait until close to spring when the weather gets better for you.

 

I highly encourage demos. It really is the only way to fully understand why there is so much excitement surrounding our motorcycles.

 

 

Call or email so I can schedule your demo and answer questions you may have about the new 2016 Zero Motorcycles.

Link to comment
Partager sur d'autres sites

  • 2 months later...

Créez un nouveau compte ou connectez-vous pour commenter

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Inscrivez-vous pour un nouveau compte dans notre communauté. C'est facile!

Register a new account

Connexion

Vous avez déjà un compte? Connectez vous ici.

Connexion immédiate
×
×
  • Create New...

Information importante

En utilisant ce site, vous acceptez nos Conditions d'utilisation.